Правова освіта:порядок проставлення апостиля

Семаковська Тетяна 08:44, 26 Вересня 2016

З часу запровадження Електронного реєстру апостилів по теперішній час відділами державної реєстрації актів цивільного стану Донецької областіприйнято 1160 документів для проставлення апостиля. Мешканці Бахмута для легалізації документів при виїзді за кордон можуть звертатися в найближчі відділи державної реєстрації актів цивільного стану Дружківки або Костянтинівки.

            Про це повідомляє відділ державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального  управління юстиції у Донецькій області.

            Документи, які видані та мають юридичну силу на території однієї держави, використовуються на території іншої держави тільки після їх легалізації у встановленому порядку, якщо інше не передбачено законами та міжнародними договорами.

            З метою спрощення процедури визнання іноземних документів,5 жовтня 1961 року в Гаазі (Нідерланди) була підписана Гаазька конвенція. Цією конвенцією скасовано вимогу легалізації іноземних офіційних документів та визначено процедуру посвідчення автентичності підпису, якості, в якій виступала особа, що підписала документ, та, у відповідному випадку, автентичності відбитку печатки або штампу, якими скріплений документ, шляхом проставлення штампу апостиль (APOSTILLE).

            Відповідно до статті 6 Гаазької конвенції, кожна договірна держава призначає органи, яким надані повноваження на проставлення апостиля.

            В Україні ці повноваження надані  Міністерству закордонних справ,Міністерству юстиції та Міністерству освіти  і науки.

            Міністерство юстиції України проставляє апостиль на документах, виданих відділами державної реєстрації актів цивільного стану, державними реєстраторами юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, судами та на документах, які оформлюються нотаріусами.

            Проставлення апостиля здійснюється за заявою будь-якої особи, яка надає відповідний документ шляхом її особистого звернення до територіального органу Міністерства юстиції, а саме, відділу державної реєстрації актів цивільного стану,крім випадку проставлення апостиля на виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

            Виписка з Єдиного державного реєстру для проставлення апостиля передається до територіальних органів Міністерства юстиції України державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, яким сформовано таку виписку.

            Разом із заявою заявник пред’являє посадовій особі територіального органу Міністерства юстиції України:

–          документ, що посвідчує особу;

–          оригінал документа, на якому проставляється апостиль або його копію, завірену в установленому порядку (нотаріально);

–          документ про оплату послуги з проставлення апостиля.

Плата за проставлення апостиля для громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства становить 51 гривня та для юридичних осіб 85 гривень. При проставленні апостиля на декількох документах оплата послуги здійснюється відповідно до кількості поданих разом із заявою документів.

За результатами розгляду заяви та поданих документів посадова особа Міністерства юстиції України проставляє апостиль або відмовляє у його проставленні, з обов’язковим зазначенням відповідної підстави у повідомленні про відмову.

Проставлення апостиля, відмова в його проставленні здійснюються у строк до 2 робочих днів. У разі необхідності отримання зразка підпису, відбитка печатки та/або штампа, а також здійснення перевірки документів про державну реєстрацію актів цивільного стану у випадках відсутності відомостей про них у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та/або виникнення сумніву щодо їх достовірності, строк розгляду документів на проставлення апостиля може бути продовжено до 20 робочих днів.

Документи, подані для проставлення апостиля, видаються заявнику або іншій особі, зазначеній заявником у заяві. Документи, подані для проставлення апостиля, можуть видаватися також іншій особі на підставі відповідної довіреності, наданій такій особі заявником.

Нагадаємо, що з 20 листопада 2015 року прийом та видачу документів для проставлення апостиля здійснюють відділи державної реєстрації актів цивільного стану. Апостиль проставляється за допомогою програмних засобів ведення Електронного реєстру апостилів.

 

 

            У Донецькій області послугу з прийому та видачі документів для проставлення апостиля надають:

– відділ державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Донецькій області;

– Великоновосілківський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Донецькій області;

– Добропільський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Донецькій області;

– Дружківський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Донецькій області;

– Костянтинівський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Донецькій області;

– Лиманський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Донецькій області;

– Маріупольський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Донецькій області;

– Олександрівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Донецькій області;

– Слов’янський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Донецькій області.

            Адреси розташування, контактні номери телефонів, а також адреси електронного зв’язку цих відділів розміщені на веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Донецькій області за посиланням www.justice-dn.in.ua у розділі «Управління державної реєстрації». 

Як доїхати з Харкова до КПП Станиця Луганська

Семаковська Тетяна 09:45, 4 Лютого 2021

kharkov stanica luganskaya avtobus 63375Контрольний пункт пропуску в Станиці Луганській працює щодня. Для проїзду автобусом Харків – Станиця Луганська, Станиця Луганська – Харків кожному пасажиру потрібно мати при собі паспорт, неповнолітнім – свідоцтво про народження, довіреність (якщо один з батьків відсутній). Перетнути лінію розмежування можна в період з 8:00 до 18:00.

Понад 10 років компанія Сервіс Бус успішно займається організацією пасажирських перевезень по Україні, в тому числі і регулярних рейсів Харків – Станиця Луганська. Власний автопарк сучасних і містких автобусів європейських марок дозволяє надавати послуги на високому рівні, а професіоналізм водіїв – гарантувати своєчасне прибуття до місця призначення.

Комфорт і безпека наших клієнтів – понад усе: на час поїздки кожному пасажиру буде оформлена страховка.

Харків-Станиця Луганська на автобусі: актуальний розклад на 2021 рік

Автобуси Харків – Станиця Луганська відправляються щоденно. Для обслуговування маршруту ми використовуємо тільки сучасні автобуси європейського класу – Setra, VanHool, Man, Scania, які оснащені зручними м’якими кріслами, кліматичними та медіа- системами. Просторі і чисті багажні відсіки позбавлять від необхідності розміщувати багаж у салоні.

Розклад

Ми склали графік маршруту офіційного рейсу Харків Станиця Луганська таким чином, щоб пасажири точно встигли пройти через блокпост.

Маршрут прямування:

Харків – Чугуїв – Ізюм – Слов’янськ – Краматорськ – Дружківка – Костянтинівка – Бахмут – Лисичанськ – Сєвєродонецьк – Новоайдар – Щастя – Станиця Луганська.

Відстань від Харкова до КПП в Станиці Луганській 366 км, час у дорозі 8 год. Наші автобуси заїжджають на автовокзал.

Ціна квитка 400 грн.

Коли ви обрали дату і час відправлення, можна забронювати місця на сайті компанії і оплатити їх онлайн. Бронювання може бути здійснено і по телефону. Наші менеджери дадуть відповідь на всі запитання й допоможуть підібрати оптимальні місця для поїздки. Крім того, ми залишили можливість оплати проїзду водієві безпосередньо перед відправленням.

Телефони:           (095) 222-30-30            (068) 222-30-30                  (093) 222-30-30

Довіряйте свої подорожі надійному перевізнику, телефонуйте вже зараз.

На правах реклами.

Операцію на судинах серця мешканцям півдня Донеччини роблять за годину

Семаковська Тетяна 21:54, 25 Січня 2021

7. Зал очікування 6732eНадати допомогу пацієнту з гострим інфарктом міокарду за лічені хвилини – аж ніяк не фантастика. Саме так діють фахівці КНП “Маріупольська міська лікарня швидкої медичної допомоги”. Тут цілодобово приймають пацієнтів з з усієї південної частини Донеччини Вугледара, Волновахи, Нікольського району тощо.

Про це повідомляє Національна служба здоров’я України.

Після окупації Донецька виникла також гостра потреба у створенні потужного кардіологічного центру в південному регоні. Такий центр створили на базі Маріупольської міської лікарні швидкої медичної допомоги. У закладі зробили ремонт, закупили сучасне обладнання (ангіограф, монітори та багато іншого). Тут є палати інтенсивної терапії, кардіореанімація, працює бригада інтервенційних кардіологів, які можуть виконувати ендоваскулярні втручання на коронарних артеріях.

«Коли до нас привозять людину з інфарктом, лікувати її починають ще в приймальному відділенні. Не пізніше ніж за 20-30 хвилин ми “відкриваємо” закупорену артерію в операційній і пацієнт виживає», – пояснює Про будні, нововведення, переваги та плани закладу розказує директор КНП “Маріупольська міська лікарня швидкої допомоги” Сергій Орлеанський.

1. Сергій Орлеанський bb69e

Діє система телеметрії, – лікарі з машини швидкої допомоги надсилають до лікарні повідомлення (зокрема кардіограму) про стан хворого. Черговий лікар оцінює цей стан і на момент приїзду машини уже готовий діяти.

У лікарні працює оновлене обладнання, запроваджені сучасні протоколи лікування, тому заклад був готовий підписати договір з Національною службою здоров’я України (НСЗУ) щодо лікування гострого інфаркту міокарда. Лікування відбувається за бюджетні кошти.

З липня 2020 року пакет з надання допомоги під час гострого інфаркту міокарда став «вагомішим». З квітня це було 16 тисяч гривень, а з липня 2020 року – 30 тисяч.

«До того, як ми почали практикувати стентування, летальність у разі інфарктів була досить високою – майже 15 відсотків. Сьогодні вона знизилася більш ніж удвічі», – каже директор лікарні Сергій Орлеанський.

У медичному закладі планують розвивати й інші напрями кардіології. Наприклад, аритмологію, лікувати “миготливу” аритмію.

kharkov stanica luganskaya avtobus 63375

Як доїхати з Харкова до КПП Станиця Луганська

Контрольний пункт пропуску в Станиці Луганській працює щодня. Для проїзду автобусом Харків – Станиця Луганська, Станиця Луганська – Харків кожному пасажиру потрібно мати при собі […]

7. Зал очікування 6732e

Операцію на судинах серця мешканцям півдня Донеччини роблять за годину

Надати допомогу пацієнту з гострим інфарктом міокарду за лічені хвилини – аж ніяк не фантастика. Саме так діють фахівці КНП “Маріупольська міська лікарня швидкої медичної […]

Екоскульптура на пляжі 21cb7

Екоактивісти піклуються про чистоту Азовського моря: 50 тон вторинної сировини вже відправили на переробку 

Готелі та хостели Маріупольського району в рамках конкурсу началися впроваджувати роздільний збір відходів. В рамках змагання за три місяці осені більше 50 тон вторинної сировини […]

76 69e15

Що спільного у розвитку громад Донеччини та Львівщини?

12 жовтня на базі Краматорського АКМЦ відбувся онлайн відеоміст Львів-Краматорськ: «Адміністративна реформа в Україні та аналіз досвіду діяльності новостворених об’єднаних територіальних громад Львівщини та Донеччини», […]

IMG 3095 2e607

Молодь Донбасу запрошують долучитися до тренінгів «Влада і молодіжна громада»

Тренінг «Влада і молодіжна громада» допоможе учасникам ознайомитись з темами: реформи в Україні, роботи органів законодавчої, виконавчої влади та місцевого самоврядування, а також молодіжної політики […]