Бахмутська міська рада оголосила про припинення прийому громадян керівниками служб та управлінь, прес-служба суду рекомендує розгляд справ за відсутністю сторін. Повідомлення про перехід на он-лайн обслуговування опублікували ДТЕК Донецькі електромережі.
Як повідомляється на сайті Бахмутської міської ради звернення та запити на публічну інформацію можна подавати до скриньки, встановленої на 1-му поверсі адмінбудівлі міської ради (вул. Миру, 44), на електронну адресу: citizen@bahmutrada.gov.ua або за телефоном: (0627) 44-05-06.
При цьому спеціалісти Управління праці та соціального захисту населення продовжують прийом громадян. Начальник Упраівління Інна Сподіна наголосила також, що громадян просять по можливості направляти заяви про призначення субсидій он-лайн.
На сторінці Артемівського міськрайонного суду користувачів закликають скористатись можливістю дистанційного розгляду справ.
«Працюємо в штатному режимі, але рекомендуємо подавати заяви для розгляду справ за відсутністю сторін, або за можливістю з проханням відкласти розгляд справ. Вирішувати спірні питання по часу розгляду просимо телефоном», – пояснила прес-секретар Оксана Ужакова.
Заступник головного лікаря Центру первинної медичної допомоги Олена Сологуб повідомила, що на період карантину заклад просить утриматись від планових оглядів, перенести щеплення.
Сьогодні на сторінці Центру з’явилось повідомлення про режим роботи на карантині.
На період карантину ДТЕК Донецькі електромережі усі послуги надаватиме дистанційно. З 17 березня тимчасово припинять особистий прийом клієнтів в центрах
обслуговування.
За допомогою дистанційних сервісів можна передати показники лічильників через особистий кабінет клієнта на сайті компанії і особисті повідомлення на сторінці компанії в Facebook ; залишити заявку на збій в роботі лічильника; параметризацію приладу обліку, контрольне зняття показань; узгодити візит співробітника компанії; отримати консультації з питань електропостачання.
Скористатися дистанційними сервісами можна на сайті компанії – http://dtek-dem.com.ua/, зателефонувати до кол-центру за телефонами +38 (096) 450 0 473; +38 (099) 450 0 473;
(0629) 450 473; направити звернення по електронній пошті dtek_coordinators@beconnected.today ; звернутися на сторінку ДТЕК Донецькі електромережі в Facebook .