Відповідно до Постанови КМУ №1082 єдина бахмутська теплопостачальна організація змінила нарахування за послуги централізованого опалення в бік зменшення. Але, виявилось, що деякі споживачі поки не відчули тих змін. Журналісти сайту дізнавались про це у керівництва ТОВ «Бахмут Енергія».
Віра Ярижко, що мешкає у гуртожитку по вулиці Чайковського, 1А, розповідає, що чекали на обіцяну знижку ще в грудні, але отримавши платіжку за лютий, так і не побачили в них перерахунку за опалювальні місяці.
«Я питала в Управляючій компаніїї про це, але мені не змогли нічого пояснити. Всюди читаю, що держава пообіцяла зменшити рахунки за опалення, но і я, і мої сусіди продовжуємо платити за опаленні без якихось знижок», – говорить Віра.
В рахунках від КП “Управляюча компанія” в графі “квартплата” враховані суми за опалення та воду. Лічильникі відсутні, тому суми не змінюються.
Сергій Логвінов, заступник директора ТОВ «Бахмут Енергія» каже, що така ситуація виникла в результаті того, що ні всі абоненти гуртожитків переведені на індівідуальні рахунки.
«Перерахунок за опалення ми робимо лише для населення. Мешканці гуртожитка по вулиці Чайковського 1А мають 90% індивідуальних рахунків і всі вони отримали знижку на опалення. Але, 350 кв.метрів, десь 10% залишились на обліку в Бахмутській Управліючій компанії. Ми виставляємо рахунки саме компанії, а вони вже своїм мешканцям, і перераховувати для них тариф немаємо права, тому людям доводиться сплачувати по повній», – пояснює Сергій Логвінов.
Заступник директора додає, що це не правильно. В місті такий гуртожиток не єдиний, тому керівництво буде розглядати потенційну можливість перерахування вартості послуг за централізоване опалення таким абонентам.
Інформація про перерахунок та його алгоритм вказана на офіційному сайті ТОВ “Бахмут Енергія”