Після оголошення карантину в навчальних закладах мешканка Сіверська Юлія Дейнега вирішила обміняти березневий проїзний сина на наступний місяць. Не зважаючи не декілька відмов на місцевих станціях, жінка дійшла до центрального офісу Укрзалізниці, щоб використати своє право повернення коштів. Як скористатись цим правом, якщо у вас залишились не витрачені проїзні в залізничному транспорті, читайте в матеріалі.
Син Юлі навчається у фізико-математичному ліцеї в Лимані, тож проїзний купують кожного місяця. Коли 12 березня оголосили про карантин, мешканка Сіверська звернулась в касу «Станції Сіверськ» і попросила обміняти квиток, але їй відмовили. Вона не зупинилась і звернулась на сайт Укрзалізниці, там підтвердили, що існують законні підстави повернути гроші. Юля подзвонила до станції в Лимані, але їй знову відмовили.
«Написала в емоціях пост і розповсюдила також і в групі Укрзалізниці. З 16-го подзвонив начальник вокзалу, сказав, щоб повернути гроші треба приїхати і написати заяву. Поїхала до Лиману, тоді ще працював приміський транспорт, сказали написала заяву, надала документ зі школи, про карантин. Мені сказали чекати, поки розглянуть. Потім дзвонили з управляння обласного сказали що гроші повернуть, попросили рахунок, щоб перерахувати гроші. Правда гроші я поки не отримала», – пояснює Юлія Дейнега.
Жінка каже, що для неї в цій справі не головне повернути втрачені 260 гривень за проїзний квиток, це принципова справа, яка стосується більше поваги до клієнта, відношення держави до громадянина, бо Укрзалізниця є державною компанією.
Володимир Семенюк начальник вокзалу «Станція Лиман» каже, що повернуть не всю вартість проїзного, а сумму за ті дні, коли його не можна було застосовувати.
«Процедура штатна, повернення ми робимо в претензійному порядку. Раніше просто не було таких обставин. Пасажир звертається письмово, надає проїзний квиток і підтверджує причину, з якої не може скористуватись проїзним – довідку з навчального закладу чи підприємства. Пакет документів надсилається до керівництва філії, перераховується вартість з того дня, коли припинено використання», – пояснив Семенюк.
Начальник станції також повідомив, що про можливість повернення повідомили пасажирів через свій інформаційний стенд, але поки біло тільки одне звернення.
«Люди якщо зверталися – чули відмову, просто таких випадків як карантин не було – і не дай боже щоб було взагалі. Люди думають, що то так і є, ніхто їм кошти не поверне і не звертаються, а треба не мовчати, питати, домогатись. Бо кошти на зарплатню керівнику Укрзалізниці по 800 000 гривень єяк, а студентам – зась. Слава Богу, що тепер все добре, все таки з розумінням підійшли, добрих людей більше», – підсумувала Юлія.