Реконструкція скверів в Опитному та Зайцево, паспортизація водоймищ, реконструкція гідротехнічних споруд, будівництво каналізації в Іванівському, розчистка русла Бахмутки – що ще передбачає Програма охорони навколишнього середовища Бахмутської ОТГ на 2021-2025 рік.
Мета програми – поліпшення екологічного стану довкілля Бахмутської ОТГ. Загальний бюджет Програми становить майже 185 мільйонів гривень на п’ять років. Фінансуватимуть проєкт коштами бюджету Бахмутської міської територіальної громади з місцевого фонду охорони навколишнього природного середовища, підприємств та іншими джерелами.
Програма описує стан навколишнього середовища на момент прийняття, тобто на сьогодні. Детально описана інформація по збору сміття, забрудненню, природоохоронним зонам. Радимо прочитати цей документ, всім хто цікавиться охороною довкілля і хоче бути у курсі найближчих планів по охороні природи та повітря.
Витяги з Програми охорони навколишнього середовища, фото краєвидів Бахмутської ОТГ.
Виконання Програми для Бахмутської громади дозволить: зберегти та раціонально використовувати природні ресурси, відновити сприятливий гідрологічний режим та санітарний стан водних об’єктів, збільшити площу зелених насаджень, створити комфортні умови для відпочинку населення, зберегти об’єкти, які мають особливу природоохоронну цінність, підвищити природно-ресурсний потенціал території громади, поліпшити санітарний стан громади, забезпечити екологічно безпечне збирання, перевезення та захоронення побутових відходів, покращити систему екологічної освіти, оцінити наслідки для довкілля та здоров’я населення при розробці документів державного планування.
Реалізуватимуть Програму протягом п’яти років подальшими кроками: придбають дерева, реконструюють сквери, придбають контейнери для сміття, покращать санітарний стан громади – ліквідуватимуть несанкціоновані сміттєзвалища на території ОТГ, а також розчистять ділянки русла р. Бахмутки, покращать роботи насосних станцій та багато іншого. З детальним текстом програми можна ознайомитися на сайті Бахмутської міської ради.