Сьогодні на вході в амбулаторію по вулиці Сибірцева зібралась черга. Пацієнти скаржилися на те, що майже дві години чекають, щоб пройти ПРЛ-тестування. Хтось запізнювався на роботу, хтось чекав з дитиною. Чому прийом відбувається так повільно і як можна вирішити ситуацію, ми питали у головного лікаря Центру первинної допомоги Світлани Шабаліної.
Шабаліна каже, що тестування можна пройти вдома, для цього працюють виїзні бригади, але люди все одно ідуть в поліклініку, замість того, щоб домовитися зі своїм сімейним лікарем.
Головна претензія пацієнтів – повільна робота медпрацівників.
«Я готуюсь к операції, вчора мені подзвонили з Харкова і попросили обов’язково пройти тести на коронавірус. Прийом має початися о 8.00 годині, але почали запускати людей о 9.00, зараз майже десята, але ми ще стоїмо», – каже Раїса Григоріївна.
«Мені треба на роботу, а я все стою. Подзвонив сімейний лікар і сказав, що я була в поліклініці, коли тут була якась жінка з коронавірусом, тому треба здавати тести. За годину прийняли три людини», – каже Наталя.
«Ми з дитиною лягаємо в стаціонар, тому маємо здати тести. Є визначений час, але за цей час вони не встигають, кажуть що в них багато документації», – пояснила Ганна.
В Центрі первинної допомоги пояснюють, щоб не стояти в черзі, треба домовитись зі своїм сімейним лікарем, він передасть дані і до вас приїде виїзна бригада.
«Можна подзвонити на Call-центр і консультанти запишуть на телефонну консультацію з лікарем. Ми запровадили таку послугу для того, щоб пацієнтам було простіше. У багатьох питаннях треба просто тримати зв’язок зі своїм сімейним лікарем», – пояснює Шабаліна.
Пацієнти також не вдоволені тим, що їм взагалі без симптомів треба здавати аналізи на COVID-19. Більшість не знає, про те, що планове перебування в стаціонарах відбувається на умовах негативного ПРЛ-тесту, а це вимагає відповідні рішення МОЗу, а не забаганки місцевих лікарів.
Кожного дня на сторінці Бахмут IN.UA в Фейсбуці ми публікуємо кількість підтверджених випадків по захворюваності на коронавірус, використовуючи інформацію з офіційних джерел.
Нагадуємо, що в бахмутському Call-центрі діють три номери телефону:
095 292 44 04
050 329 02 30
48 – 80 – 01 (якщо з мобільного: 062748 80 01).
Контакт-центр працює щоденно з понеділка по п’ятницю з 7.00 до 18.00 та в суботу з 8.00 до 13.00.